Dulce cu rapiditate

Pernițe dulci

Sâmbăta trecută am fost la un party de bun venit a unui grup de delegați Ferratum și m-am simțit minunat. Nu a fost însă minunat momentul în care am realizat că mai am 2 ore până la party și eu am uitat complet de ea. Eram stresată maxim. Aveam atătea de făcut. Trebuia să mă aranjez, să calc o rochiță și să pregătesc o gustare cadou pentru party. Nu aveam mult timp la dispoziție așa că am decis să pregătesc următoarea rețetă delicioasă.

penite dulci

Ingrediente:

  •         2 foi de aluat
  •         300 gr halvă dulce
  •         300 gr nucă măcinată
  •         2 linguri de unt gras

Mod de preparare:patratele de aluat

Am decongelat foile de aluat și le-am întins pe masa curată. Am umezit lama cuțitului și am tăiat foile de aluat în pătrățele egali (eu am tăiat pătrățele de cca. 5+5 cm ). An împărțit pătrățele astfel obținute în două. Mie mi-a ieșit 12+12 pătrățele. Le-am lăsat la odihnă în timp ce am pregătit umplutura din halvă și nucă. Am pus untul într-o tigaie încinsă, am adăugat halva, am lăsat să se topească după care am adăugat nuca măcinată pernite necoapteși am amestecat temeinic. Am luat din umplutură câte o linguriță și le-am așezat frumos pe câte un pătrățel. Am procedat astfel cu 12 pătrățele după care cu restul pătrățelelor le-am acoperit frumos. Am luat o furculiță și am unit  foaia de jos cu cea de sus, obținănd astfel o perniță. După ce am teminat cu toate cele 12 pernițe le-am pus la cuptorul preîncâlzit cca. 20 minute.

Și pernițele dulci sunt gata!

Standard

Leave a Reply

